Actualment, les noves tecnologies han augmentat la seva presència a les escoles, instituts i universitats. Això genera un debat, que és millor a l’hora d’estudiar llibres o ordinadors?
La meva opinió és que els ordinadors ens aporten coses que els llibres no poden. A més, mitjançant aplicacions es pot aprendre d’una manera més lúdica al normal.
En primer lloc, amb els ordinadors podem extreure informació amb més facilitat, mitjançant cerques. En segon lloc, aprenem més sobre les noves tecnologies i com utilitzar-les adequadament; això és important, ja que en el futur hi seran molt presents. Tanmateix, és una forma més divertida d’aprendre, i també és una eina que atrau els joves, ja que estan creixent amb aquestes tecnologies. I per últim, amb aplicacions com Classroom, els professors i les professores poden enviar tasques en línia i interactuar amb els seus alumnes sense necessitat de la seva presència.
No tot pot ser bo, hi ha alumnes que no saben fer servir aquesta eina adequadament i la poden utilitzar de manera errònia, perquè no han prestat atenció a classe i/o perquè a casa les famílies no estan tan actualitzades en les noves tecnologies, ja que aquesta va molt ràpid.
En definitiva, penso que els ordinadors són una eina molt eficaç i, si es fan servir bé, són molt útils. Penso que els llibres, en un futur acabaran desapareixent i només hi haurà ordinadors a les classes.
